Satanisme er ikke, hvad du tror; de fleste satanister ved ikke, at de er satanister

Jeg har brugt en del tid på at studere satanisme. I forlængelse af det har jeg oprettet et gruppe på Facebook, som jeg kalder Demonstrationer mod Satans synagoge i Danmark.

Begrebet “Satans synagoge” er taget direkte ud af Det Nye Testamente, hvor Jesus omtaler dem, der kalder sig jøder, men som ikke er det, som værende fra Satans synagoge. Jesus gav satanisterne klar besked og afslørede deres bedrag og camouflage.

Disse falske jøder, som i virkeligheden er satanister, lever stadigvæk i bedste velgående den dag i dag. De tænker ikke om sig selv, at de er satanister. De mener tværtimod, at de er Guds udvalgte folk, og at Jesus er søn af Satan. Ud fra et kristent perspektiv så gør det disse falske jøder til satanister, hvor de så blot bruge sproglige tricks til at bytte rundt på Gud og Satan. Det betyder på den anden side ikke, at alle, der kalder sig jøder, er satanister (Jesus var jo også jøde). Men man kan finde ud af det, hvis man kan få nutidens selvudnævnte jøder til at svare ærligt på, hvad de egentlig tror på, og heldigvis er mange jødisk-sataniske sekter så stolte af deres forvrængede religion, at man blot kan læse i deres bøger, på deres hjemmesider eller lytte til interviews med deres rabbinere.

Satanisme findes camoufleret på samme måde i Frimurerlogen. Det er først, når man er kommet langt op i graderne, at man får at vide, hvad de egentlig tror på. De tror ligesom de falske jøder også på, at den kristne Bibel tager fejl, og at det i virkeligheden er omvendt, så Jesus er den onde, og Lucifer er den gode. Ved at tilbede Lucifer i stedet for Jesus opnår frimurerne adgang til meget magt i den materielle, fysiske og økonomiske verden, men de får en meget ubehagelig straf for dette åndelige valg, når de en dag dør. Der er derfor egentlig ikke rigtigt nogen grund til at straffe dem, mens de lever. Vi kan bare stille og roligt oplyse på fredelig vis og lade karma og Gud sørge for resten.

Der er selvfølgelig også dem, der helt åbent tilbeder Satan med ofringer og hele molevitten. Eller dem, der kalder sig satanister, hvor de i virkeligheden bare er egoistiske, begærdrevne ateister. Det er den satanisme, der opstår, når ånden er væk – uden at man nødvendigvis behøver at påkalde sig nogen alternativ ånd. Det fører videre til de mange, der reelt er satanister uden at kalde sig det og uden at vide det. De har simpelthen blot valgt et liv uden nogen som helst kontakt med de åndelige dimensioner i tilværelsen. På den måde kan “Satans synagoge” findes mange forskellige steder i det moderne samfund, også i Folkekirken og blandt kulturkristne, så der er rigeligt at demonstrere imod for alle, der vælger at følge Jesus som spirituel/politisk rollemodel og lade sig beskytte af hans ånd: Yeshua. Der er ikke noget at være bange for.

3.7 7 votes
Article Rating
Tilmeld
Besked om
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments