Åbent brev Coronabloggen Indlæg

Åbent brev til Folketingets Sundhedsordførere

Kære Stinus Lindgren (RV), Per Larsen (KF), Kirsten Normann Andersen (SF), Lars Boje Mathiesen (NB), Henrik Dahl (LA), Martin Geertsen (V), Liselott Brixt (DF), Peder Hvelplund (EL) og Rasmus Langhoff (S).

Jeg skriver til jer i jeres egenskab af Sundhedsordfører for jeres respektive partier i Folketinget.

Jeg sendte i går et åbent brev til alle medlemmer af Folketinget med vigtig information om den nye epidemilov. I dag sender jeg så dette åbne brev direkte til jer.

Jeg har tre punkter til jer, som jeg håber, at I vil tage med i Sundhedsudvalget, i jeres respektive partier og jeres individuelle samvittigheder:

1. Den nye epidemilov fjerner friheden i sundhed under dække af corona. Sundhed uden frihed er ikke sundhed; det er en sygdom, en samfundskritisk sygdom! Hvis den nye epidemilov bliver vedtaget, så går I over i historien som de medlemmer af Folketinget sundhedsudvalg, der fjernede sundheden i Danmark og forvandlede sundhed til sygdom. Skal det være jeres eftermæle?
  2. Jeg ved godt, at Danmark er presset globalt af WHO m.v. til at følge trop og indføre sundhedsfascistisk diktatur. Jeg vil her opfordre jer til at kontakte jeres kollegaer i andre landes folketing og begynde at undersøge, hvem det egentlig er WHO arbejder for og spørge jer selv: Tjener WHO stadigvæk folkesundheden, eller tjener de den medicinalindustri, der er blevet deres største sponsor gennem de senere år? Er det ikke på tide, at folkestyret i Danmark og andre lande tager sundhedsmagten tilbage og fyrer WHO? Ved samme lejlighed kan vi også fyre Statens Serum Institut, der er inficeret af samme problemer og bruger samme bedrageriske metoder som WHO. Jeg har skrevet mange fakta-baserede artikler, hvor jeg har afsløret bl.a., at SSI m.fl. har modtaget 160 millioner kroner af vaccineindustrien. De bør derfor betragtes som repræsentanter for vaccineindustrien og ikke som uvildige rådgivere af regeringen om sundhedsfaglige spørgsmål.
  3. Jeres evne til at tænke logisk og rationelt er sikkert lige så lammet af coronafrygt som resten af Danmarks og verdens befolkning. Corona er et terrorangreb på sund fornuft om sundhed. Hvis vi lader frygten styre, så lader vi den styre os direkte i et meget uhyggeligt sundhedsfængsel, hvor basale frihedsrettigheder bliver fjernet under dække af et virus, der altså ikke er mere farlig end almindelig influenza – på trods af den massive frygtpropaganda der vælter ud gennem medierne hver eneste dag.

Lyt til jeres samvittighed og næstekærlige, retfærdige ånd. Hvad ville Jesus gøre i denne situation?

Mange hilsner

Per Brændgaard Mikkelsen
Selvstændig sundhedsoplyser, cand. scient. i human ernæring
Slankogsund.nu | PerBraendgaard.dk
Willemoesgade 31, 4. th.
Tlf. +45 26 25 20 10

5 3 stemmer
Brugervurdering
Du er hjerteligt velkommen til at kommentere.x
()

Discover more from per Brændgaard

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading