Derfor skal kristne og muslimer stå sammen

Siden 11. september 2001 har mørke kræfter forsøgt at så splid mellem kristne og muslimer i USA og Europa. Det har de gjort ved hjælp af fabrikerede terrorangreb, hvor muslimer har fået hele skylden, selvom de enten slet intet har haft med det at gøre eller er blevet manipuleret til at deltage.

Når man ser i nyhederne, at ‘islamistiske terrorister’ nu igen har slået en masse uskyldige mennesker ihjel, så skaber det naturligvis en stor modstand mod islam og muslimer – herunder alle dem, der absolut intet har haft med forbrydelserne at gøre, og som tager lige så meget afstand fra dem som vi selv gør.

I den senere tid har der igen været ‘islamistisk terror’ i Europa. Denne gang i Frankrig og Østrig.

Ca. 9 ud af 10 af de ‘islamistiske terrorangreb’, som jeg har studeret nærmere, har haft en række mystiske ’tilfældigheder’, der tyder på, at de ‘islamistiske terrorister’ er plantede syndebukke, stjålne identiteter eller manipuleret, kontrolleret og hjernevasket af nogen ikke-muslimer, der misbruger islam til at forvandle unge, forvirrede mænd til sindssyge terrorister.

Jeg mistænker netværk af zionister, neokonservative og efterretningstjenester fra bl.a. Israel, USA, Storbritannien, Frankrig og Danmark for at være de reelle bagmænd bag ‘islamistisk terror’ i USA, Danmark, Frankrig, Østrig, osv.

Der er flere formål bag disse operationer. Et af dem er få kristne og muslimer til at bekrige og udrydde hinanden i Europa, så “Guds udvalgte folk” kan få plads og magt. “Guds udvalgte folk”, som reelt er Satans udvalgte folk, er smarte nok til at lade andre føre deres beskidte krige, og de får deres fjender til at se hinanden som indbyrdes fjender, så de bekriger hinanden uden at opdage deres fælles, reelle fjende. Det er en meget smart militær-strategi. De kan gøre dette, fordi de kontrollerer pengeskabelsen, så selvom deres egen militære magt er begrænset (de har dog et ukendt antal atomvåben), så kan de købe og bestikke sig frem og skabe et pengekontrolleret, socialt, selvforstærkende system, der driver både islam og kristendom i retning af selvudslettelse.

Konsekvensen er udbredt antisemitisme forstået som had mod enten muslimer, kristne eller jøder. Det er nemlig både muslimer, kristne og jøder, der stammer fra sem.

Jesus er den person i Bibelen og Koranen, der kan og bør forene muslimer og kristne. Det er efter min mening underordnet, om Jesus er Gud eller “kun” en profet som Muhammed. Essensen er, at Koranen hylder Jesus i modsætning til en vis anden satanistisk religion, der mener, at Jesus skal koges i afføring. Det er den religion, som det er tabu at kritisere, der har de mest hadefulde tekster mod alle, der er udenfor deres kult, som jeg altså opfatter som bedragerisk og satanistisk i forhold til dens oprindelse, der sådan set var god.

3 4 votes
Article Rating
Tilmeld
Besked om
1 Comment
ældste
nyeste flest stemmer
Inline Feedbacks
View all comments
clwnthr.
clwnthr.
tirsdag, 10 november 2020, 13:00 13:00

de får deres fjender til at se hinanden som indbyrdes fjender, så de bekriger hinanden uden at opdage deres fælles, reelle fjende

Touche. Såkaldte “atomvåben” er dog en længere historie, som er knap så reel, som de fleste tror. Det handler jo som bekendt om at skabe frygt for enhver pris.