Flemming Blicher: Åbent brev til Nick Hækkerup om politiets misbrug af magt

Flemming Blicher, formand for Forfatningspartiet, har sendt et åbent brev til justitsminister Nick Hækkerup. Her klager han over politiets magtmisbrug mod ham selv samt over byrettens nye praksis med at foretage politiske domme mod demonstranter, der ytrer sig frit. Læs/download PDF af det åbne brev Det er godt, at Flemming Blicher klager til den ansvarlige … Læs videre Flemming Blicher: Åbent brev til Nick Hækkerup om politiets misbrug af magt
For at få adgang til dette indhold skal du købe Total Abonnement per måned BASIS, Total Abonnement per år BASIS, Total Abonnement per år BUDGET, Total Abonnement per måned BUDGET, Total Abonnement per måned PLUS, Total Abonnement per år PLUS, Frihedspressen per måned, Frihedspressen per år, En gangs donation: 10 kr., En gangs donation: 100 kr., En gang donation: 1.000 kr., Mdl. donation: 20 kr/md, Mdl. donation: 50 kr/md or Mdl. donation: 100 kr/md og være logget ind. [OBS: Hvis du allerede er oprettet og logget ind og ikke kan tilgå indhold, der kræver 'Gratis abonnement', så skriv til mail@perbraendgaard.dk, og fejlen vil blive rettet hurtigst muligt.]
1 Kommentar
tirsdag, 6 april 2021, 17:10 17:10

Så længe vi selv financierer systemet via vores “frivillige” skatte-“bidrag”, så har det midler nok til at bedrage os, gøre os til slaver og til at slå os ihjel.