Åbent brev Indlæg

Åbent brev til Københavns Byret

Forespørgsel til Københavns Byret

Jeg skal møde i retssal 81 mandag den 16. august 2021.

Anledningen er, at Københavns Politi tilsyneladende mener, at jeg skal betale en bøde på 75.000,- kr. for at have ytret ordet ‘fascist’ overfor nogle betjente, da de havde overtrådt § 150 i Straffeloven overfor mig på Østerport Station i forbindelse med en ellers fredelig togrejse.

I den forbindelse vil jeg forespørge Københavns Byret, om det er muligt at få en dommer, der IKKE er medlem af Den Danske Frimurerorden. Årsagen er, at jeg dels har udtalt mig offentligt og kritisk om Den Danske Frimurerorden og dels, at jeg har den opfattelse baseret på whistleblowerkilder, at medlemmerne af Den Danske Frimurerorden allerede fra 1. grad sværger en intern loyalitet, der vægter højere for dem end overholdelse af Danmarks love. Det betyder, at en dommer i min sag, der er medlem af Den Danske Frimurerorden er inhabil.

Jeg vil i forlængelse heraf også spørge Københavns Byret, om dommer Søren Schou Frandsen er eller var medlem af Den Danske Frimurerorden eller er eller var tilknyttet Chabad Lubavitch. Han var dommer i en sag, hvor der blev afsagt dom den 29. januar 2019. Her blev jeg, uden beviser, idømt 14 måneders fængsel for voldtægt af en 29-årig kvinde, hvis far tilsyneladende er højtstående medlem i den zionistiske kultbevægelse Chabad Lubavitch og forbundet med Claus Larsen fra 911facts.dk og således har et politisk motiv for at orkestrere et karaktermord på mig via en planlagt falsk voldtægtsanmeldelse. Op til den sag havde jeg nemlig også udtalt mig stærkt kritisk om zionisternes involvering i bl.a. 9/11 og den såkaldte krig mod terror.

Jeg blev frifundet i den følgende ankesag i Østre Landsret med dommerstemmerne 6-0, så jeg mistænker især dommere i Københavns Byret for at være påvirket af kræfter, som de ikke må være påvirket af i følge den danske lovgivning.

Jeg har naturligvis gentagne gange forsøgt at anmelde mine mistanker til Københavns Politi samt til de politifolk, der bevogter Chabad Lubavitch-sektens hovedkontor på Ole Suhrs Gade 10, bl.a. ved personligt fremmøde, men det er indtil videre ikke lykkedes mig at få en samtale med en efterforsker. Tværtimod bliver jeg meget dårligt behandlet af politiet. Til gengæld afsætter Københavns Politi ressourcer på at tage ud og besøge mig, når jeg har været forbi Chabad og udtrykke min utilfredshed med den uretfærdighed, som jeg er blevet udsat for af Københavns Politi og Københavns Byret. Ligesom de har afsat ressourcer på at tage ud og ransage min lejlighed og konfiskere al mit IT-udstyr i flere måneder, fordi jeg havde ytret mig kritisk om mulig zionistisk involvering i begivenhederne i Christchurch, New Zealand.

Det er ikke retfærdigt, at Københavns Politi bliver misbrugt til politiske formål fra en udenlandsk statsmagt mod en dansk statsborger igen og igen på den måde. Det er bl.a. overtrædelse af Påvirkningsloven.

Jeg vil offentliggøre denne mail nu, da jeg frygter, at Københavns Politi og Københavns Byret vil gøre brug af det hul, der gør det muligt at idømme mig op til 1 års fængsel den 16. august for mine holdninger og ytringer. Hvis jeg er i fængsel indtil august 2022, så vil jeg ikke have mulighed for fortsat at kæmpe effektivt og fredeligt for Danmarks frihed under coronabesættelsen, så fjenden får mulighed for at gennemføre det sidste slag i efteråret 2021 uden mine bidrag i den grundlovssikrede ret og pligt til at forsvare landet. Lad mig her understrege, at jeg er 100 % ikke-voldelig, og det eneste, jeg truer med, er at afsløre løgne, bedrag, manipulation og propaganda fra de besatte magthaverne mod det frihedselskende folk.

Hvis I tænker, at jeg ikke har meget tillid til det danske politi- og retssystem, så har I ret.

Hvis I tænker, at jeg opfatter Danmark som i krig, så har I også ret.

Med håbet om at denne mail bliver læst af ikke-korrupte øjne.

Mange hilsner
Per Brændgaard, sundhedsoplyser, cand. scient.
Willemoesgade 31, 4. th., 2100 København Ø
Tlf. 26 25 20 10 | mail@perbraendgaard.dk | PerBraendgaard.dk

0 0 stemmer
Brugervurdering
Du er hjerteligt velkommen til at kommentere.x
()

Discover more from per Brændgaard

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading