Åbent brev Indlæg

Åbent brev til Folketinget: Stop WHO!

Jeg har i dag sendt dette brev via direkte e-mail til hvert medlem af Folketinget.

Kære medlem af Folketinget

Jeg skriver til dig for at gøre dig opmærksom på WHO-mødet i Geneve den 21.-23. maj 2023.

Der er tale om et møde i World Health Assembly, der er WHO’s besluttende organ.

Jeg frygter og forventer, at der på dagsordenen vil være en afstemning om de såkaldte amendments til WHO’s grundlov om relationen mellem WHO og medlemslandene, herunder Danmark. Hvis disse amendments bliver vedtaget om godt en måned, så medfører det, at WHO reelt bliver en form for verdensregering i tilfælde af globale pandemier og andre sundhedskriser. Det sker ved, at WHO går fra at være rådgivende til ordregivende (juridisk bindende) overfor medlemslandene.

Jeg har flere gange forgæves forsøgt at få oplyst fra Sundhedsministeriet, hvem der repræsenterer Danmark ved dette møde. Det kan eller vil Sundhedsministeriet tilsyneladende ikke fortælle mig. Jeg får i hvert fald ikke noget svar. Jeg har nu henvendt mig fire gange. Det er derfor nødvendigt, at medlemmer af Folketinget tager affære.

Problemet er, at Danmark står til at afgive suverænitet på sundhedsområdet til en udemokratisk organisation.

Problemet er også, at der ikke er nogen offentlig, politisk debat om denne proces. Magtoverdragelsen til WHO via amendments foregår i stilhed, og det virker tilmed som om, at Sundhedsministeriet samarbejder med WHO om denne hemmeligholdelse. Det er yderligere problematisk, at direktøren for Sundhedsstyrelsen, Søren Brostrøm, samtidig er med i WHO’s ledelse i den gruppe, der bestemmer agendaen for maj-mødet.

Problemet er endvidere, at WHO absolut ikke er en organisation, vi som sundheds- og frihedselskende folk kan have nogen som helst tillid til. Det har WHO bevist gennem deres gerninger og finansiering. Det virker tværtimod som om, at nogle mørke kræfter prøver at indføre et totalitært sundhedsfascistisk tyranni via WHO med udnyttelse af den bedrag- og propagandabaserede frygt for corona.

Da du nu har modtaget denne mail, så vil du, hvis du fortsat forholder dig passivt, være medvirkende til, at en udemokratisk og korrupt organisation fremover bestemmer over Danmark, når WHO trykker på pandemiknappen. Konsekvenserne for et WHO-regeret Danmark er ekstremt uhyggelige. Jeg håber, at du vil hjælpe til at gøre noget ved det, mens der stadigvæk er tid til at få processen standset.

Du kan læse mere om WHO, og hvorfor amendments og den nye pandemitraktat skal stoppes på hjemmesiden StopWHO.dk.

Dette brev er samtidig udgivet offentligt på perbraendgaard.dk.

Peer Brændgaard

5 1 stem
Brugervurdering
Du er hjerteligt velkommen til at kommentere.x
()

Discover more from per Brændgaard

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading