Anti-V-programmet

Velkommen til Per Brændgaards Anti-V-program.

Det er et ernæringsbaseret program – både til dig, der ønsker at beskytte dig mod “coronavirus” uden “vacciner” – og til dig, der har taget en “covid-19-vaccine”, og som ønsker at forebygge eller reducere eventuelle skadevirkninger af sprøjterne.

I programmet er “V” en fællesbetegnelse for både “virus” og “vacciner”. Der er tale om den samme type sygdomsprocesser som følge af begge typer V.

Programmet består af trin i prioriteret rækkefølge med det vigtigste først. Du bestemmer selv, hvor mange trin du vil tage, som bl.a. afhænger af din økonomiske situation.

Trin #1: Tag 100 µg D-vitamin som kosttilskud hver dag

Tilstrækkelig aktivt, cirkulerende D-vitamin i kroppen gør, at spikeproteinerne fra V preller af. D-vitamin sørger for, at spikeproteinerne ikke kan binde sig til ACE-2-receptorerne på kroppens celler, hvorved de ikke kan komme derind, hvor de kan forvolde skade og sygdom.

Jeg anbefaler kosttilskud med i alt 100 µg D-vitamin hver dag året rundt. Tag D-vitamin sammen med et fedtholdigt måltid, da det er et fedtopløseligt vitamin.

Trin #2: Kram mindst 10 minutter om ugen

Kram forstået som alle former for kærlig, behagelig fysisk berøring øger hjernens dannelse af oxytocin, der er et naturligt, kraftfuldt antiinflammatorisk hormon. V fremkalder primært sygdom ved at øge inflammation. Det er desuden muligt, at V hæmmer den vitale livskraft – chi – som til gengæld kan øges ved bevidst kontakt mellem mennesker, der er seksuelt tiltrukket af hinanden.

Jeg anbefaler, at man som minimum krammer helhjertet og koncentreret i mindst 10 minutter i træk mindst én gang om ugen. Fald ind i krammet dybe, stille ro og lad den seksuelle energi flyde frit og transformere sig til vital livskraft.

Trin #3: Få sol i mindst 3 gange 15 minutter om ugen

Når huden bliver ramt af solens lys i sommerhalvåret, så dannes der D-vitamin. Derudover har solens stråler også andre V-bekæmpende virkninger. Kosttilskud med D-vitamin kan derfor ikke fuldt ud erstatte den gavnlige virkning af solen.

Jeg anbefaler ubeskyttet sol til mindst ansigt og underarme i mindst 15 minutter mindst 3 gange om ugen. OBS: Lad være med at overdosere solen. Lad især være med at blive forbrændt.


Flere trin følger!


Udgivelser

Mere sundhed