Kategorier
Den Spirituelle Blog Spiritualitet (abonnement)

Vilde påstande fra amerikansk antisemit: Jøderne vil hugge hovederne af kristne

Den amerikanske forfatter og antisemit Christopher Jon Bjerknes kommer med nogle vilde påstande i hans kanal på Bitchute. Jeg har brug for hjælp til at sætte ham på plads!

I denne video påstår han, at nogle jødiske organisationer arbejder på at få verdens regeringer til at indføre Noahs Love (min oversættelse af Noahide Laws). Det er jødisk lov fra den hellige jødiske tekst Talmud. Loven gælder for alle ikke-jøder.

I følge Bjerknes så har den amerikanske regering allerede meldt ud, at den har indført Noahs Love i USA. Det er angiveligt den jødiske organisation Chabad, der har fået det igennem.

STÅR DER VIRKELIG DET???

Christopher Jon Bjerknes kommer den vilde antisemitiske påstand, at Noahs Love siger, at alle kristne skal have hovederne hugget af. Det baserer han på nogle antisemitiske referencer til tekstafsnit i Den Babylonske Talmud. H

Bjerknes påstår sågar, at den jødiske lov tillader jøder at udgive sig for at være kristne og lyve i den ikke-jødiske ret, hvis det hjælper til at få den jødiske lov udbredt. Det betyder, at jødisk lov vægter tungere end den almindelige lov for dem. Det mener Bjerknes også, at han kan dokumentere ved at henvise til konkrete skriftsteder i jødernes hellige tekster. Jeg har tjekket referencerne, og der står faktisk, hvad han siger, så vi skal have nogle jødiske lærde på banen, så denne farlige antisemit kan blive sat på plads!

I denne anden video påstår han videre, at jøderne selv har indrømmet, at de både slog Jesus Kristus ihjel og forgiftede Profeten Muhammed. Jeg håber ved Gud, at de jødiske tekster, som han bruger som dokumentation for disse antisemitiske påstande, er forfalskninger.

Hjælp!


Discover more from per Brændgaard

Subscribe to get the latest posts to your email.

0 0 stemmer
Brugervurdering
2
0
Du er hjerteligt velkommen til at kommentere.x
()
x

Discover more from per Brændgaard

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading