Penistræning er godt for både mænd og kvinder

Penistræning: Sådan træner jeg min penis

Penistræning er den mest oversete træning hos mænd, der dyrker fitness. Alle andre musklerne bliver trænet godt og grundigt — undtaget penis. Det er en skam, for der er meget sundhed at hente ved målrettet penistræning.

Jeg har selv trænet min penis tre gange om ugen de sidste 6 år. Jeg begyndte penistræningen, da jeg omkring 40 års alderen fik lidt problemer med at opnå og vedligeholde fuld erektion. Jeg tog sagen i egen hånd og fandt frem til Kegel-øvelser for mænd, som jeg nu simpelthen kalder penistræning på dansk.

Sådan træner du din penis

Penistræning er knibeøvelser for mænd. Du kniber de muskler sammen, som du også bruger, hvis du vil standse urinstrålen, mens du tisser. Hvis du ikke har prøvet det før, så kræver det lige lidt øvelse i starten at lokalisere de rigtige muskler. Kunsten er kun at knibe penismusklerne sammen og ikke hverken mavemusklerne, baldemusklerne eller anusmusklerne.

Når du har lokaliseret din penis, så er det ellers bare med at træne den, som du ville træne andre muskelgrupper. Du kan variere varigheden af kontraktionerne, antal kontraktioner per sæt og det samlede antal sæt. Start ud stille og roligt. Det er i starten især nervesystemet, der skal trænes. Giv din penis pause mellem træningerne, så den kan vokse sig større og stærkere. Mange anbefaler penistræning tre gange om dagen, men det er alt for meget. Det fører til penisovertræning. Det kan være fint nok i starten, hvor det handler om at bane vejen mellem hjernen og penis, men når det der derefter er ren muskeltræning, så vil jeg anbefale 3 gange penistræning om ugen i op til 20 minutter per gang. Varier træningen fra gang til gang så du får trænet alle muskelfibrene, der styrer din penis.

Du kan lave penistræning når som helst og hvor som helst. Det kræver dog noget koncentration. Jeg sidder som regel og nørder på Facebook, mens jeg laver min træning. Man kan også træne, mens penis befinder sig i en vagina — eller i en anus for den sags skyld. Det kommer an på den enkeltes smag og behag. Prøv dig frem.

Penistræning styrker potensen

Der er flere gavnlige virkninger af regelmæssig penistræning:

  1. Større blodgennemstrømning til penisområdet
  2. Lettere ved at holde på vandet (modvirker ufrivillig vandladning)
  3. Sundere prostata
  4. Mere hård erektion
  5. Mere langvarig erektion
  6. Bedre mulighed for orgasme uden sædudløsning

Kombinationen af penistræning og energisex er mandens vej til at få orgasmer som en kvinde. Det vil sige mere langvarige orgasmer, flere orgasmer i træk og orgasmer uden tab af energi. Men det hele starter med bevidsthed.

Penistræning er godt for både mænd og kvinder

 

Skriv et svar